У звʼязку з реалізацією нашого нового проєкту для сімей Краснокутську оголошуємо тендер на закупівлю речей. З умовами участі ви можете ознайомитися нижче. Будемо вдячні, чкшо поділитися інформацією з тими, кому буде цікаво прийняти участь.
Замовник: Благодійна організація Благодійний фонд «Харківська доброчинна фундація «Вікно допомоги»», код ЄДРПОУ 44973179. Проект, в рамках якого проводиться тендер: «СОС Дитячі містечка» Загальні умови
1.1. Дані Правила тендеру встановлюють порядок подання, відбору та реалізації заходів, пов’язаних з проведенням тендеру. 1.2. Мета тендеру – придбання зимового одягу (зимова куртка та зимові чоботи) для дітей багатодітних сімей м. Краснокутськ 1.3. Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції. Замовник не несе відповідальності за будь-які витрати, понесені учасником тендеру, незалежно від проходження та результату процедури. 1.4. Замовник залишає за собою право власності на всі тендерні пропозиції, отримані в рамках цієї тендерної процедури. Учасники тендеру не можуть вимагати повернення їм своїх пропозицій. 1.5. Замовник залишає за собою право відхилити будь-який файл, який вважається недостатньо повним на момент оцінки тендерних пропозицій. 1.6. Надсилання тендерних пропозицій, запитів на роз’яснення здійснюється на e-mail Замовника: help.window23@gmail.com 1.7. Результатом проведеного тендеру стане підписання разового договору про закупівлю з одним чи декількома обраними постачальниками. 1.8. Детальний опис запитуваних товарів, кількість, розмір міститься в Додатку №1 1.9 Учасники тендеру мають право запропонувати кілька моделей за умови, що вони відповідають вимогам, зазначеним у Додатку № 1. 1.10. Якщо учасники тендеру не можуть запропонувати моделі, які точно відповідають характеристикам, зазначеним у Додатку № 1, учасники тендеру можуть подати пропозицію на модель, яка максимально наближена до характеристик, зазначених у Додатку № 1. 1.11. Товари повинні бути поставлені за рахунок постачальника за адресою, яка буде повідомлена переможцю тендеру в договорі, укладеному за результатом тендеру. 1.12. Товари повинні бути доставлені до місця поставки протягом 14 календарних днів з моменту запиту Замовника до переможців за результатами тендеру. 1.13. Оплата здійснюється безготівковим шляхом. Можливі такі варіанти розрахунку: повна передоплата, авансовий платіж або післяоплата.
Усі тендерні пропозиції повинні бути подані в електронній формі, у форматі PDF, Плой друк (за наявності) та підпис керівника/уповноваженої особи учасника тендеру.
Додані реєстраційні документи: Свідоцтво про реєстрацію/виписка/витяг з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Важливо, щоб документ був не пізніше тримісячного терміну з дня його подання.). Інформація про обрану систему оподаткування Витяг, інший документ, що підтверджує обрання Учасником тієї чи іншої системи оподаткування.(Важливо, щоб документ був не пізніше тримісячного терміну з дня його подання.). Виписка з банківської ідентифікації Довідка про відкриття банківського рахунку Адреса для надсилання тендерних пропозицій: help.window23@gmail.com Строки проведення тендеру Тендер буде проводитись на наступних етапах: Етап № 1 - Публікація тендерного оголошення. - 03.10.2024 Етап № 2 - Кінцева дата та час прийому тендерних пропозицій. - 10.10.2024 – 20:00 год. Етап № 3 - Оцінка тендерних пропозицій. - 11.10.2024 Етап № 6 - Повідомлення про визначення переможця тендеру. - 11.10.2024 Етап № 7 - Підписання договору. – 14.10.2024